Regulamin

 

Regulamin

Regulamin sklepu internetowego Dobra Metka określający m.in. zasady zawierania umów sprzedaży poprzez sklep, zawierający najważniejsze informacje o Sprzedawcy, sklepie oraz o prawach Konsumenta.

 

SPIS TREŚCI

§1 Definicje

§2 Kontakt ze Sprzedawcą

§3 Wymogi techniczne

§4 Zakupy w Sklepie

§5 Płatności

§6 Realizacja zamówienia

§7 Prawo odstąpienia od umowy

§8 Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy

§9 Reklamacje

§10 Dane osobowe

§11 Zastrzeżenia

§12 Postanowienia dotyczące Kupujących niebędących Konsumentami

§13 Newsletter

§14 Warunki promocji

 

 

 §1 DEFINICJE

 

Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.

Konto – uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa świadczona drogą elektroniczną), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne Konto.

Konsument – konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.

Kupujący – każdy podmiot kupujący w Sklepie.

Regulamin – niniejszy regulamin.

Newsletter – informacja elektroniczna wydawana przez właściciela Sklepu internetowego, w której zamieszczane są m.in. informacje na temat oferty Sklepu internetowego oraz informacje o promocjach, rozsyłana na adresy e-mail  Użytkowników

RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

Sklep – sklep internetowy Dobra Metka prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://www.dobrametka.pl.

Sprzedawca – Eliza Dworakowska, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Dobra Metka Eliza Dworakowska, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej DOBRA METKA, NIP:5252929063, REGON:523490309, Warszawa, ul. Lazurowa, nr 85, lok. 5, 01-497, email: dobrametka@gmail.com

 

 

 §2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ

 

  1. Adres e-mail: dobrametka@gmail.com
  2. Numer telefonu: 783499007
  3. W przypadku odstąpienia od umowy zwroty prosimy kierować na podany przez nas adres w systemie do rejestracji zwrotów.

 

§3 WYMOGI TECHNICZNE

 

  1. Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu potrzebne jest:
  • urządzenie z dostępem do Internetu
  • przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.

Dla złożenia zamówienia w Sklepie, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne jest aktywne konto e-mail.

 

 

 §4 ZAKUPY W SKLEPIE

 

  1. Ceny towarów widoczne w Sklepie są całkowitymi cenami za towar, w polskiej walucie, w tym zawierają podatek VAT.
  2. Sprzedawca zwraca uwagę, że na całkowitą cenę zamówienia składają się wskazane w Sklepie: cena za towar oraz, jeśli w danym przypadku ma to zastosowanie, koszty dostawy towaru.
  3. Wybrany do kupienia towar należy dodać do koszyka w Sklepie.
  4. Następnie Kupujący wybiera z dostępnych w Sklepie: sposób dostawy towaru oraz metodę płatności za zamówienie, a także podaje dane niezbędne do zrealizowania złożonego zamówienia.
  5. Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego.
  6. Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą 
  7. Sprzedawca przekaże Konsumentowi potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży mailowo najpóźniej w momencie dostarczenia towaru.
  8. Kupujący może zarejestrować się w Sklepie tj. założyć w nim Konto lub dokonywać zakupów bez rejestracji poprzez podawanie swoich danych przy każdym ewentualnym zamówieniu. 

 

§5 PŁATNOŚCI

 

  1. Za złożone zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Kupującego:
    • Przelew internetowy lub BLIK realizowany przez płatności Shoper, operatorem płatności jest Autopay S.A.
    • Karta płatnicza (Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro)
    • Przelewem tradycyjnym
    • PayPo - odroczone płatności 
  2. W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry, za zamówienie należy zapłacić w terminie 1 h od złożenia zamówienia. Sprzedawca informuje, że w przypadku niektórych metod płatności, ze względu na ich specyfikę, opłacenie zamówienia tą metodą jest możliwe wyłącznie bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
  3. Rozliczenia transakcji e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem  Autopay S.A. - lista dostępnych banków widoczna jest podczas składania zamówienia. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności szybkimi przelewami jest  Autopay S.A. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest  Autopay S.A.
  4. Obsługiwane typy kart płatniczych: Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard, MasterCard Electronic. W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

 

 

§6 REALIZACJA ZAMÓWIENIA

 

  1. Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru zgodnego z opisem podanym na stronie produktu.
  2. Czas realizacji zamówienia liczony jest od momentu zaksięgowania płatności na koncie Sprzedawcy.
  3. Termin realizacji zamówienia wskazany jest w Sklepie i wynosi do 7 dni roboczych*
  4. W sytuacji, gdy w ramach jednego zamówienia Kupujący zakupił towary o różnym terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla towaru o najdłuższym terminie.
  5. Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności;
    W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
  6. Towar dostarczany jest wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  7. Towary zakupione w Sklepie dostarczane są w zależności od tego jaką metodę dostawy wybrał Kupujący: 
    • Do paczkomatów InPost 

    • Kurierem Inpost , DPD lub DHL

    • Do punktów odbioru DPD, DHL

  8. W przypadku nieodebrania przez klienta przesyłki w terminie i jej automatycznego zwrotu do Sklepu, konsument ponosi koszt przesyłki. Zarówno w przypadku kuriera jak i paczkomatu.

 

*W okresie trwania promocji czas realizacji zamówienia może się wydłużyć.

 

 

§7 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

 

  1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, z zastrzeżeniem § 8 Regulaminu, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:
  • w którym Konsument wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie tego towaru.
  • w którym Konsument wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta, weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno.
  • zawarcia umowy – w przypadku umowy o dostarczenie treści cyfrowych.
  1. Aby Konsument mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować Sprzedawcę, korzystając z systemu do rejestracji zwrotów podanego w zakładce „zwroty”. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, że Konsument zarejestruje zwrot w naszym systemie. 

*Produkt należy odesłać w stanie niezmienionym. Jakiekolwiek ślady użytkowania dyskwalifikują możliwość zwrotu.

*Zwroty odesłane bez wypełnionego formularza zwrotu nie będą rozpatrywane.

    4. Pakowanie na prezent.

Usługa pakowania na prezent jest usługą dodatkową, personalizowaną, która nie podlega zwrotowi ani odstąpieniu od umowy. Po zakupie tej usługi nie przysługuje prawo do jej anulowania ani zwrotu kosztów.

 

 SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi otrzymaną płatność za towar, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Sprzedawca nie zwraca kosztu przesyłki poniesionego przez Konsumenta.
  2. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument zgodzi się na inne rozwiązanie.
  3. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru.
  4. Sprzedawca prosi o zwracanie towaru na adres podany w momencie zgłoszenia chęci zwrotu niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument wszedł w posiadanie towaru. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.
  5. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
  6. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
  7. Jeśli towar ze względu na swój charakter nie może zostać odesłany w zwykłym trybie Konsument również będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. O szacowanej wysokości tych kosztów Konsument zostanie poinformowany przez Sprzedawcę w opisie towaru w Sklepie lub podczas składania zamówienia.
  8. W przypadku zwrotu jednego lub większej liczby produktów promocja przyznana w ramach osiągniętego progu rabatowego zostaje anulowana.

 

 

§8 WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

 

  1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy:
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

 

 

§9 REKLAMACJE

 

  1. W przypadku wystąpienia wady towaru Kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi (do dwóch lat). Sprzedawca nie odpowiada za wady używanej rzeczy, które powstały w wyniku normalnej eksploatacji.
  2. Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na adres elektroniczny wskazany w § 2 Regulaminu.
  3. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
  4. Reklamacja powinna zawierać szczegółowy opis problemu i żądanie Klienta - zgłoszony w systemie w zakładce "Reklamacje" na naszej stronie oraz mailowo na adres: dobrametka@gmail.com
  5. Koszt dostarczenia zwracanych do sklepu produktów ponosi Klient - wysyłka produktu powinna odbyć się za pośrednictwem tego samego przewoźnika, który dostarczył przesyłkę do klienta tj. firmy InPost. Przesyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej (Pocztex oraz listem poleconym) z uwagi na jego wysoką zawodność nie będą akceptowane.
  6. Sprzedający dokona zwrotu przy użyciu tego samego kanału płatności;
    W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
  7. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

 

 

§10 DANE OSOBOWE

 

  1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.
  2. Dane osobowe Klienta zarejestrowane w Sklepie są przetwarzane przez Sprzedawcę jako administratora danych osobowych na podstawie art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako „RODO”) w celach związanych z transakcjami dokonywanymi w ramach Sklepu oraz w celach wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Sprzedawcę, a także na podstawie zgody Klienta – w celach zgodnych z treścią udzielonej zgody, w tym w celach handlowych i marketingowych.
  3. Podanie danych osobowych przez Klienta w Sklepie jest dobrowolne, lecz niezbędne do dokonywania transakcji w ramach Sklepu. Brak podania danych osobowych uniemożliwia utworzenie konta w Sklepie oraz dokonywanie transakcji w ramach Sklepu. 
  4. Dane osobowe wykorzystywane są wyłącznie do realizacji zamówień oraz w celu informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez sklep i nie będą udostępniane innym podmiotom.
  5. Podane dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. RODO w celach wskazanych w pkt. 2 powyżej.

 

§11 ZASTRZEŻENIA

 

  1. Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
  2. Każdorazowo składane w Sklepie zamówienie stanowi odrębną umowę sprzedaży i wymaga osobnej akceptacji Regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia.
  3. Umowy zawierane na podstawie niniejszego regulaminu zawierane są w języku polskim.
  4. Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.
  5. Postanowienia dotyczące towarów i umowy sprzedaży stosuje się odpowiednio do treści cyfrowych i umowy o dostarczanie treści cyfrowych, o ile Regulamin nie określa tych kwestii odrębnie.

 

§12 POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE KUPUJĄCYCH NIEBĘDĄCYCH KONSUMENTAMI

 

  1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje podmiotowi innemu niż Konsument.
  2. Wszelka odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Kupującego niebędącego Konsumentem jest wyłączona.

W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym niebędącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.

 

§13 NEWSLETTER

 

  1. Newsletter jest wysyłany wyłącznie do Klientów, którzy wyrazili zgodę na jego otrzymywanie, udostępniając w tym celu identyfikujący ich adres elektroniczny.
  2. Usługa świadczenia Newslettera polega na okresowym wysyłaniu do Klienta wiadomości o charakterze reklamowym na wskazany przez Klienta adres e-mail.

  3. Klient dokonując prenumeraty Newslettera wyraża zgodę na dostarczanie do niego przez Sklep internetowy korespondencji drogą elektroniczną i jednocześnie wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w niezbędnym w tym celu zakresie.

  4. Klient w każdym momencie może zrezygnować z prenumeraty Newslettera, w tym celu należy skontaktować się z Administratorem. 

 

§14 Warunki promocji

 

'Prezent do zamówienia'

 

  1. W przypadku zrealizowania zamówienia na minimum 350 zł Klient ma prawo zakupu prezentu za jeden grosz jakim jest grzebyk do wełny. W przypadku zakupów za minimum 600 zł Klient ma prawo zakupu prezentu za jeden grosz jakim są kolczyki koniczyny dostępne w regularnej sprzedaży w cenie 79 zł. Maksymalna liczba prezentów do jednego zamówienia bez względu na wysokość zamowienia to jedna sztuka.
  2. W przypadku kolczyków do wyboru są dwa warianty kolorystyczne: czarny i biały. 
  3. Promocja trwa do wyczerpania zapasów jednak zastrzegamy sobie możliwość zakończenia promocji wcześniej.
  4. W przypadku gdy zwrot / reklamacja części zamówienia pomniejszy wartość zamówienia i wyniesie ona mniej niż 350 zł w przypadku grzebyka do wełny lub mniej niż 600 zł w przypadku kolczyków, Klient jest zobowiązany do zwrotu otrzymanego prezentu. 
  5. W przypadku gdy Klient nie załączy otrzymanego prezentu w zwracanej przesyłce Sprzedawca pomniejszy kwotę zwrotu o cenę regularnej sprzedaży prezentu.
  6. Promocja tylko do 30.06.2024

 

'Darmowa dostawa' 

Promocja „darmowa dostawa” obowiązuje gdy wartość koszyka przekracza kwotę 500 zł. W przypadku nie odebrania paczki przez klienta lub w przypadku pomniejszenia kwoty zamówienia poprzez zwrot, sprzedawca potrąca koszt przesyłek z kwoty zwrotu.


'Rabat progowy' 

W przypadku gdy zwrot / reklamacja części zamówienia pomniejszy wartość zamówienia i wyniesie ona mniej niż wymagany próg kwotowy, udzielony rabat przestaje obowiązywać a sprzedawca potrąca różnice z kwoty zwrotu. 

 

'Kod zniżkowy'

Gwarantuje zniżkę jedynie w określonych terminach i na nieprzecenione produkty.

 


Żadne powyższe promocje nie łączą się ze sobą.

 

Regulamin 'Programu Ambasadorskiego'

  1. Warunki Udziału
    • Ambasadorem mogą zostać pełnoletnie osoby fizyczne posiadające pełną zdolność do czynności prawnych, osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, którym ustawa przyznaje zdolność prawną.
    • Ambasadorem może zostać klient Sklepu, posiadający zarejestrowane konto w Sklepie Internetowym oraz musi zostać zaakceptowany przez Sprzedawcę. Sprzedawca może określić, wedle własnego uznania, inne niż określone w tym punkcie warunki niezbędne do uzyskania statusu Ambasadora.
    • W celu otrzymania statusu Ambasadora, kandydat na Ambasadora składa wniosek Sprzedawcy o nadanie statusu Ambasadora. Wniosek składa się poprzez kontro klienta Sklepu lub w inny sposób, określony przez Sprzedawcę.
    • Kandydat na Ambasadora zobowiązany jest podać Sprzedawcy poprawne dane umożliwiające kontakt, zawarcie umowy oraz rozliczenie prowizji ze sprzedaży. W szczególności kandydat powinien podać: imię i nazwisko bądź nazwę i oznaczenie formy działalności oraz dane osoby kontaktowej, adres e-mail, numer telefonu, NIP oraz PESEL bądź numer wpisu do KRS oraz swój numer rachunku bankowego.
    • Przed nadaniem statusu Ambasadora, kandydat jest zobowiązany zaakceptować niniejszy Regulamin bez uwag.
    • Z chwilą nadania statusu ambasadora w Aplikacji, pomiędzy Ambasadorem a Sprzedawcą zostaje zawarta umowa o treści określonej postanowieniami niniejszego Regulaminu. Miejscem zawarcia umowy jest siedziba Sprzedawcy.
  2. Obowiązki Ambasadora
    • Ambasador zobowiązuje się do aktywnego promowania Sklepu oraz oferowanych w Sklepie produktów – w szczególności poprzez promowanie zakupów w Sklepie poprzez przydzielone Ambasadorowi unikalne Linki Partnerskie.
    • Promowanie produktów Sklepu oraz Sklepu może następować w szczególności poprzez kanały komunikacyjne Ambasadora (media społecznościowe, blogi, eBooki, vlogi, strony internetowe, e-maile, kontakty osobiste) – w sposób zgodny z przepisami prawa, dobrymi obyczajami oraz zasadami etyki.
    • Ambasador będzie oznaczał wszelkie materiały promujące Sklep lub produkty oferowane przez Sklep (np. postów w mediach społecznościowych, recenzji) jako „reklama” lub „link partnerski”.
    • Ambasador nie może podejmować działań promocyjnych, a w tym - używać przypisanych mu Linków Partnerskich, w sposób niezgodny z prawem, dobrymi obyczajami, zasadami etyki, a także w sposób, który może wprowadzić w błąd lub naruszać zasady konkurencji. Ambasador nie może promować Sklepu w sposób agresywny ani naruszający zasad przetwarzania danych osobowych.
    • Ambasador nie może angażować się w działania, które mogą mieć choćby potencjalnie negatywny wpływ na:
      • dobra osobiste, a w tym wizerunek bądź reputację/renomę Ambsadora,
      • dobra osobiste, a w tym wizerunek bądź reputację/renomę Sprzedawcy lub podmiotów współpracujących ze Sprzedawcą,
      • wizerunek, reputację/renomę, obroty Sklepu Internetowego lub opinię o Sklepie,
      • dobra osobiste, a także reputację/renomę produktów oferowanych w Sklepie lub opinie o tych produktach.
    • Ambasador może podejmować działania promocyjne we współpracy z innymi osobami. Tego rodzaju współpraca nie będzie jednak rodzić żadnych innych zobowiązań po stronie Sprzedawcy ani Sklepu Internetowego niż przewidziany w niniejszym Regulaminie i podpisanej umowie obowiązek zapłaty prowizji Ambasadorowi.
    • Ambasador nie może przenieść żadnych praw ani obowiązków z tytułu udziału w Programie ani związanych z udziałem w Programie, bez uprzedniej zgody Sprzedawcy wyrażonej w formie pisemnej lub elektronicznej pod rygorem nieważności.
  3. Współpraca Ambasadora i Sprzedawcy
    • W celu umożliwienia realizowania działań promocyjnych Ambasadorowi, Sprzedawca przydzieli Ambasadorowi indywidualny dla danego Ambasadora Link Partnerski lub poinformuję jak wygenerować linki do konkretnych produktów.
    • Ambasador będzie udostępniał Link(i) osobom zainteresowanym nabyciem produktów oferowanych przez Sklep. Poprzez kliknięcie w Link, dany użytkownik zostanie przekierowany na określoną podstronę Sklepu Internetowego. Link Partnerski umożliwia Sprzedawcy zbieranie informacji o ruchu na stronie Sklepu Internetowego, wygenerowanego przez osoby, które kliknęły w Link Partnerski oraz o zakupach dokonanych przez te osoby – przez okres 30 dni, licząc od dnia kliknięcia w link przez danego użytkownika. Warunkiem poprawnego zbierania informacji, o których mowa w niniejszym ustępie, jest akceptacja przez danego użytkownika (klienta Sklepu) plików cookies związanych z funkcjonowaniem Linku oraz Sklepu Internetowego oraz ich nieprzerwane przechowywanie na urządzeniach danego użytkownika przez okres wskazany w niniejszym ustępie oraz dokonywanie transakcji z wykorzystaniem urządzeń, na których zapisane są pliki cookies.
    • Komunikacja pomiędzy Ambasadorem i Sprzedawcą będzie odbywać się, co do zasady, za pośrednictwem adresu e-mail podanego przez Ambasadora w procesie rejestracji o ile strony nie uzgodnią inaczej. W toku współpracy Ambasador i Sprzedawca mogą postanowić o zmianie adresów e-mail do komunikacji lub o określeniu innych form komunikacji, przy czym powinna to być komunikacja elektroniczna.
    • W ramach współpracy, Ambasador i Sprzedawcy mogą podejmować inne wspólne działania, wedle uznania Sprzedawcy. W szczególności Sprzedawca może przekazać Ambasadorowi materiały informacyjne lub promocyjne, jakie mogą być wykorzystywane w ramach działalności promocyjnej, prowadzonej przez Ambasadora.
    • Na żądanie Sprzedawcy Ambasador udzieli mu informacji lub wyjaśnień co do prowadzonych działań promocyjnych – w formie, terminie i zakresie określonych przez Sprzedawcy.
  4. Wynagrodzenie Ambasadora
    • Przystąpienie do Programu jest bezpłatne.
    • Wszelkie koszty podejmowanych działań promocyjnych w ramach Programu, Ambasador pokrywa we własnym zakresie, na swój koszt oraz ryzyko.
    • Ambasador otrzyma od Sprzedawcy wynagrodzenie za podejmowane przez Ambasadora działania wyłącznie w formie prowizji naliczanej od transakcji sprzedaży, dokonane w Sklepie Internetowym przez użytkowników, którzy weszli na stronę Sklepu poprzez udostępniony indywidualny Link Partnerski danego Ambasadora.
    • Wysokość prowizji naliczanej Ambasadorowi przez Sprzedawcę jest ustalana przez Sprzedawcę, wedle jego uznania. Sprzedawca może w szczególności naliczać prowizję od niektórych tylko transakcji sprzedaży (objąć prowizją tylko część oferowanych w Sklepie produktów), jak i wprowadzać różne wysokości prowizji dla sprzedaży różnych produktów.
    • Merchant może wedle własnego uznania, w każdej chwili, zmieniać wysokość prowizji oraz towary objęte prowizją, przyznawać prowizje na towary wcześniej nieobjęte prowizją, jak i cofać prowizję przyznaną wcześniej na sprzedaż określonych towarów lub grup towarów. Zmiana taka będzie obowiązywała od dnia jej wprowadzenia.
    • Prowizje będą naliczane Ambasadorowi za wszystkie transakcje sprzedaży, które zostały dokonane przez osoby skierowane na stronę Sklepu przez Link Partnerski w okresie ustalonym w odrębnej umowie, zgonie z planem prowizyjnym określonym przez Sprzedawcę.
    • Prowizje nie będą naliczane Ambasadorowi za transakcje:
      • które nie zostały terminowo opłacone w pełnej wysokości, wraz ze wszelkimi kosztami towarzyszącymi, naliczanymi przez Merchanta (m.in. kosztami dostawy), lub
      • od których klienci odstąpili bądź które unieważniono, lub z których się wycofano, bądź anulowano w inny sposób, lub
      • w których nastąpił zwrot zakupionych towarów, lub
      • które z jakiegokolwiek innego powodu nie doszły do skutku.
    • Prowizja nie będzie naliczana od transakcji, które zostały dokonane przez tych klientów Sklepu, którzy przed skorzystaniem z Linku Partnerskiego danego Ambasadora, skorzystał z Linku Partnerskiego innego Ambasadora.
    • Prowizja nie będzie naliczana od transakcji dokonywanych przez Ambasadora.
    • Prowizja będzie naliczana na podstawie danych zebranych przez Aplikację. Warunkiem niezbędnym naliczania prowizji jest spełnienie przez użytkownika (klienta Sklepu korzystającego z Linku Partnerskiego) wymogów określonych w §3 ust. 2 Regulaminu. Prowizje od sprzedaży, która nie mogą być prawidłowo zidentyfikowane przez Aplikację nie będą naliczane i wypłacane.
    • Pełnymi danymi co do ruchu generowanego na stronie Sklepu oraz zrealizowanych transakcji sprzedaży przez Link Partnerski, będzie dysponował Sprzedawca. Sprzedawca udostępni Ambasadorowi dane niezbędne do ustalenia wysokości naliczonej Ambasadorowi prowizji.
    • Sprzedawca nie wypłaca prowizji za pośrednictwem Aplikacji.
    • Wypłata prowizji jest obowiązkiem wyłącznie Sprzedawca, który udostępnia Ambasadorowi Link Partnerski. Wypłata następuje w formie przelewu bankowego dokonanego przez Sprzedawcę na rachunek Ambasadora, lub w inny sposób uzgodniony pomiędzy Sprzedawcę a Ambasadorem.
    • Sprzedawca może określić minimalną wysokość wypłacanej prowizji.
    • Wypłata następuje w terminie ustalonym w umowie pomiędzy Ambasadorem a Sprzedawcą. Warunkiem wypłaty jest wystawienie przez Ambasadora i doręczenie Sprzedawcy faktury VAT.
    • Prowizja zostanie wypłacona na wskazany przez Ambasadora rachunek bankowy w ciągu 30 (trzydzieści) dni liczonych od momentu otrzymania żądania wypłaty oraz poprawnie wystawionej faktury. Sprzedawca i Ambasador mogą ustalić inne okresy i terminy zapłaty.
    • Wszystkie należne podatki oraz opłaty wynikające z otrzymania prowizji będą ponoszone przez Ambasadora.
  5. Odpowiedzialność
    • W wyniku zawarcia Umowy, Ambasador nie staje się przedstawicielem, pełnomocnikiem, agentem ani podwykonawcą Sprzedawcy. Ambasador ponosi samodzielnie pełną odpowiedzialność wobec osób trzecich za skutki swoich działań i zaniechań, związanych z uczestnictwem w Programie Ambasadorskim.
    • Ambasador rozumie i akceptuje, że Sprzedawca ma pełne prawo do zakończenia współpracy w dowolnym momencie, z dowolnej przyczyny. Ambasadorowi nie przysługują wobec Sprzedawcy żadne roszczenia w związku z zakończeniem współpracy. W szczególności Ambasadorowi nie przysługują wobec Sprzedawcy żadne roszczenia o odszkodowanie ani zadośćuczynienie ani bezpodstawne wzbogacenie w związku z zakończeniem współpracy.
    • Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności względem Ambasadora za straty wynikłe z:
      • niewłaściwego działania lub braku działania Aplikacji lub oprogramowania Sklepu Internetowego, chyba że są one wynikiem zawinionego działania Sprzedawcy;
      • działań lub zaniechań klientów Sklepu, także związanych z nieprawidłowościami związanymi z obsługą transakcji, a leżących po stronie Sprzedawcy.
      • Odpowiedzialność Sprzedawcy wobec Ambasadora ogranicza się do szkody w postaci straty. Sprzedawca nie odpowiada wobec Ambasadora za szkody w postaci utraconych korzyści ani za straty pośrednie.
      • Ograniczenia odpowiedzialności Sprzedawcy opisane w niniejszym paragrafie nie mają zastosowania wobec konsumentów, jak i wobec przedsiębiorców o prawach konsumenta, jak również w przypadku, gdy szkoda zostanie wyrządzona umyślnie.
  1. Zakończenie współpracy
    • Umowa pomiędzy Sprzedawcą, a Ambasadorem jest zawierana na czas określony.
    • Ambasador może zakończyć współpracę z Sprzedawcą w ramach Programu w dowolnym momencie. Ambasador powiadomi Sprzedawcę o zakończeniu współpracy poprzez konto klienta lub poprzez wiadomość e-mail.
    • Sprzedawca ma prawo do zakończenia współpracy z Ambasadorem w dowolnym momencie, o czym poinformuje Ambasadora z wyprzedzeniem co najmniej 2 (dwóch) dni – poprzez konto klienta Sklepu lub poprzez wiadomość e-mail.
    • Sprzedawca na prawo do zakończenia współpracy z Ambasadorem w trybie natychmiastowym, w razie naruszenia przez Ambasadora obowiązków określonych niniejszym Regulaminem. Zakończenie współpracy w tym trybie nastąpi poprzez klienta Sklepu lub poprzez wiadomość e-mail.
    • Z chwilą:
      • otrzymania wiadomości o rezygnacji przez jedną ze stron
      • upływu terminu ustalonego w Regulaminie lub umowie,

Sprzedawca nie będzie naliczał Ambasadorowi żadnych prowizji. Ambasador zachowuje natomiast prawo do wypłaty prowizji za wszystkie transakcje zrealizowane do momentu zakończenia współpracy.

  1. Poufność oraz Ochrona Danych Osobowych
    • Ambasador rozumie i akceptuje, że wszelkie informacje dotyczące zasad współpracy ze Sprzedawcą w ramach Programu stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa Sprzedawcy. Informacje te nie będą przez Ambasadora ujawniane osobom trzecim ani nie będą wykorzystywane w celach innych niż związane z realizacją Umowy w ramach Programu.
    • Dane osobowe Ambasadora będą przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa o ochronie danych osobowych, a w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO).
    • Sprzedawca zobowiązuje się do stosowania odpowiednich środków ochrony danych osobowych i przetwarzania ich wyłącznie w celach związanych z realizacją Programu Ambasadorskim.
  2. Postanowienia Końcowe
    • Sprzedawca ma prawo do swobodnej zmiany niniejszego Regulaminu w dowolnym momencie.
    • Wszelkie zmiany w Regulaminie będą obowiązywać po upływie 24 godzin od ich ogłoszenia, chyba że Ambasador zgłosi w tym terminie Sprzedawcy sprzeciw w formie elektronicznej. W razie skutecznego zgłoszenia sprzeciwu, Umowa wiążąca Ambasadora i Sprzedawcę zostaje rozwiązana z chwilą otrzymania sprzeciwu przez Sprzedawcę.
    • Jeżeli jedno z postanowień Regulaminu uznane zostanie za nieważne nie ma to wpływu na ważność pozostałych zapisów Regulaminu.
    • W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązujące.
    • W przypadku sporów pomiędzy Sprzedawcą, a Ambasadorem, sądem właściwym rzeczowo do rozpoznania wszelkich spraw będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl