Reklamacje

Chcesz zareklamować zakupiony przedmiot? Zrobisz to w 3 prostych krokach.

 
1. Pobierz formularz reklamacji TUTAJwypełnij go wraz z adnotacją "reklamacja" i włóż do spakowanej paczki 
(dołącz proszę opakowanie jeśli było lub inne elementy składowe)

 

2. Poinformuj nas o sytuacji mailowo na adres: dobrametka@gmail.com. W ciągu 24h po otrzymaniu wiadomości skontaktujemy się z Tobą i podamy adres do wysyłki.

 

3. Zarejestruj przesyłkę w naszym systemie, poprzez wybór odpowiedniego powodu reklamacji z listy

(uwaga! proszę zwrócić uwagę czy zaznaczony powód dotyczy REKLAMACJI)

rejestracji zgłoszenia dokonasz TUTAJ a następnie nadaj paczkę za pośrednictwem InPost

  

Reklamacje niezarejestrowane w naszym systemie (pominięcie 3 kroku) nie będą akceptowane. Ze względu na bardzo dużą wadliwość Poczty Polskiej (Pocztex) nie ponosimy odpowiedzialności za jej wybór.

 

Szczegółowe informacje w regulaminie.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl