Chcesz zwrócić zakupione przedmioty? Zrobisz to w 3 prostych krokach.
- pobrudzone makijażem,
- poplamione lub zakurzone,
- wyprane lub noszą oznaki użytkowania,
- uszkodzone lub bez metek
2. Wypełnij formularz zwrotu i włóż go do spakowanej paczki
3. Zarejestruj przesyłkę zwrotną w naszym systemie, poprzez wybór odpowiedniego powodu zwrotu z listy
(uwaga! proszę zwrócić uwagę czy zaznaczony powód dotyczy ODSTĄPIENIA, a nie REKLAMACJI, która jest zupełnie inną procedurą i wymaga dodatkowo zgłoszenia mailowego)
rejestracji zgłoszenia dokonasz TUTAJ a następnie nadaj paczkę za pośrednictwem InPost
Reklamacje niezarejestrowane w naszym systemie (pominięcie 3 kroku) nie będą akceptowane. Ze względu na bardzo dużą wadliwość Poczty Polskiej (Pocztex) nie ponosimy odpowiedzialności za jej wybór.
Na odstąpienie od umowy masz 14 dni od momentu odbioru przesyłki.
Szczegółowe informacje w regulaminie.